Všeobecné obchodní podmínky

Skupinová výuka pro veřejnost

Všeobecné obchodní podmínky
Skupinová výuka pro veřejnost

1. Úvodní ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti společnosti Honzík Education, s.r.o., Trnková 520/8, Horní Kosov, 586 01 Jihlava, IČO: 05425808, zápis v obchodním rejstříku: Krajský soud v Brně, oddíl C, vložka 95286 (dále jen JŠ) a studenta (dále jen student), jak jsou tyto definovány níže, při poskytování služeb spočívajících v zajištění jazykové výuky.

2. Definice
VOP: všeobecné obchodní podmínky smlouvy o poskytnutí služeb mezi JŠ a studentem
Smlouva o poskytnutí služeb: smlouva uzavřená mezi JŠ a studentem na základě VOP a jejich akceptace, a to zpravidla distančním způsobem elektronickými prostředky
Cena: peněžní částka za výukový blok, se kterou je student předem seznámen
Výuka: výuka cizího jazyka, popř. češtiny pro cizince
Výukový plán: plán výuky pro daný kurz
Výukový blok: výuka v délce 1 x 10 minut (jen výuka po telefonu), 1 x 30 minut (jen online výuka), 1×45 minut, 1 x 60 minut, nebo jejich násobky v určitý den tak, jak je objednáno
Kurz: soubor výukových bloků, do kterých je student zapsán
Kurzovné: částka peněz, kterou má student zaplatit za určité období v závislosti na počtu objednaných výukových bloků
Aplikace SCHOOLPARTNER: přístup pro studenta do systému na internetu, kde najde informace o svém kurzu a kde může rozporovat zápisy lektora o výuce

3. Předmět VOP
3.1. Předmětem plnění je výuka jazyků ve vypsaných prezenčních nebo online skupinových kurzech
3. 2. Výuka probíhá ve výukových blocích v délce 1 x 10 minut (jen výuka po telefonu), 1 x 30 minut (jen online výuka), 1×45 minut, 1 x 60 minut, nebo jejich násobky

4. Všeobecná ujednání
4. 1. JŠ se zavazuje zajistit výuku ve stanovených termínech
4. 2. JŠ zašle studentovi přístupová hesla do aplikace SCHOOLPARTNER
4. 3. Student je povinen zaplatit za kurz před zahájením kurzu
4. 4. Student je zařazen do kurzu po zaplacení kurzovného
4. 5. Před zahájením výuky student JŠ sdělí: jméno a příjmení, e-mailovou adresu, popř. telefon, fakturační adresu

5. Termín realizace výuky
5. 1. V době státních svátků a školních prázdnin výuka neprobíhá a tato doba není započítána do kurzovného.
5. 2. Zahájení výuky je specifikováno v aktuální nabídce jazykových kurzů na webové adrese JŠ www.jshonzik.cz.
5. 3. JŠ si vyhrazuje právo posunout termín zahájení kurzu v případě, že je to z technických důvodů nevyhnutelné.
5. 4. JŠ si vyhrazuje právo na zrušení termínu v případě nenadálých okolností na straně lektora. Za zrušený termín bude po domluvě se studenty poskytnut náhradní výukový blok.

6. Kurzovné
6. 1. Kurzovné zahrnuje příslušný počet naplánovaných výukových bloků dle specifikace kurzu.
6. 2. JŠ si vyhrazuje právo zrušit kurz z důvodu nenaplnění kapacity kurzu. JŠ je povinno o tomto faktu informovat studenta bez zbytečného odkladu před zahájením kurzu. JŠ nabídne studentovi náhradní řešení nebo vrácení kurzovného v plné výši.
6. 3. V případě, že JŠ ze závažných důvodů nezajistí celý kurz, tak studentovi vrátí poměrnou částku, tj. částku za neuskutečněné výukové bloky.

7. Platební podmínky
7. 1. Student se zavazuje uhradit kurzovné v plné výši minimálně 14 dnů před zahájením kurzu
7. 2. Výukové materiály nejsou zahrnuty v ceně kurzovného
7. 3. Student se zavazuje uhradit kurzovné na základě faktury vystavené JŠ před zahájením kurzu
7. 4. Platba kurzovného je možná:
a) přes platební bránu nebo převodem na číslo bankovního účtu uvedeného na faktuře
b) prostřednictvím benefitních poukazů

8. Reklamace
8. 1. Pokud je student nespokojen s kvalitou výuky, neprodleně informuje JŠ o této skutečnosti písemně na e-mailovou adresu info@jshonzik.cz a to nejpozději do 7 dnů po datu výuky, které se reklamace týká.
8. 2. JŠ přezkoumá důvody reklamace
8. 3. Reklamace včetně odstranění vady vyřídí JŠ bez zbytečného odkladu a domluví se se studentem na řešení

9. Odstoupení od smlouvy
9. 1. Student bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytnutí služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem studenta (spotřebitele) před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a JŠ (podnikatel) před uzavřením smlouvy poučil zákazníka (spotřebitele), že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy. V uvedeném smyslu student prohlašuje, že výslovně souhlasí s tím, aby výuka započala před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uvedené v čl. 9 odst. 9.1). těchto VOP, a současně bere na vědomí, že tím zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy.
9.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.1. těchto VOP či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy o poskytnutí služeb odstoupit podle přísl. ustanovení obč. zákoníku, má student v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo od smlouvy o poskytnutí služeb odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy musí být JŠ odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy může student využit vzorový formulář, uvedený v čl. 11.5. těchto VOP. Odstoupení od smlouvy může student zaslat na adresu elektronické pošty info@jshonzik.cz.
9.3. Ustanovení čl. 9 se nepoužije pro smlouvu o poskytnutí služby, uzavřené jiným než distančním způsobem a s osobou, která není spotřebitelem

10. Způsob a podmínky mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů.
10.1. Student v postavení spotřebitele má právo využít tzv. mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytnutí služeb je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

11. Závěrečná ustanovení
11.1. Pokud tyto obchodní podmínky nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
11.2. Tyto obchodní podmínky jsou k dispozici na shora Webové adrese www.jshonzik.cz.
11.3. Kontaktní údaje JŠ: adresa pro doručování: Honzík Education, s.r.o., Trnková 520/8, Horní Kosov, 586 01 Jihlava, mail: info@jshonzik.cz
11.4. Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.
11.5. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb, který student může v případě potřeby použít, zpracovaný v souladu s § 1829, odst. 1) občanského zákoníku a nařízení vlády č. 363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv:
————————————————————————————————————-
Text vzorového formuláře:

Odstoupení od smlouvy
Adresát: Honzík Education, s.r.o., Trnková 520/8, Horní Kosov, 586 01 Jihlava,
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí služeb pod evidenčním číslem objednávky
Datum objednávky: ………………………
Jméno a příjmení studenta …………………………………………………………………………..
Adresa studenta: …………………………………………………………………………………………..
Číslo účtu pro zaslání finančního vyrovnání vrácené objednávky: …………………… / kód banky …………………
Podpis studenta ………………………………………………………….
Datum: …………………………..

11.6. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 01.09.2024

Honzík Education, s.r.o.
Trnková 520/8
Horní Kosov,
586 01 Jihlava
Ing. Jan Polák
Jednatel

Shopping Cart
Scroll to Top